Forum www.vivatwwe.fora.pl Strona G│ˇwna www.vivatwwe.fora.pl
Najlepsze forum o wrestlingu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Owszem.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.vivatwwe.fora.pl Strona G│ˇwna -> All Stars Night
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 750
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 20:54, 08 Kwi 2014    Temat postu: Owszem.

Chcialabym miec dostep przez internet do wszystkich operacji, zeby uniknac stania we wloskich kolejkach do wloskiego okienka.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem czemu ludziom przydarzaja sie takie rzeczy.
POWODZENIA - NAJGORSZE JUZ ZA CHWIL─ś B─śDZIE ZA TOB─ä!!!!!
Przypominało mi to naprawdę pranie ręczne włosów.
[link widoczny dla zalogowanych]
odebralam dzis wynik tomografi ktoryt wykazal pojedyncze guzki ze zwapnieniami w tarczycy , chce ze mam chrypke od miesiaca i boli mnie krtan
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

31.Kelly Clarkson - Becouse of You [link widoczny dla zalogowanych] u mnie tez jest taki problem, tez mi dosc sporo wypadaja, ale mysle, ze dlatego, iz prostowalam jes za czesto, bo z natury mam krecone wloski, ale olalam teraz prostowanie, krecone tez sa ladne (choc nie wiem co o tym sadzicie), teraz uzywam odzywek i maseczek intensywnie regenerujacych, poza tym wlosy zawsze po zimie mi wypadaja i to wypada ich sporo, a mojej mamie strasznie zaczely wypadac po czestym farbowaniu, wlsoy moga tez wypadac po odchudzaniu lub w trakcie kuracji odchudzajacej, pisze o tym, bo wiele kobitek na tym forum, w tym tez ja, odchudza sie.
Niewiem co si─Ö dzieje. Ale to i tak nie zmieni┼éo podej┼Ťcia mojej dziewczyny. Obcokrajowcy w drugim przypadku musieli miec zalegalizowany dyplom. z tej firmy? Do naklikania !!! [link widoczny dla zalogowanych]
moje oczy w 7 miesi─Öcy po operacji u dr. Mieszkam ponad 30 lat na zachodzie. Do Ma┼égocha samocha 39 A mnie denerwuje, jak dziewczyny, kt├│re rodz─ů w wieku 15, 16 lat 0_o obawiam si─Ö ┼╝e z funduszu nie dostaniesz na takie co┼Ť pieni─Ödzy. Ale jednak 1 cz─Ö┼Ť─ç bardziej mi si─Ö podoba┼éa :] best_bra powiedzia┼éa┼Ť ┼╝e r├│znica miedzy jednym a drugim wymiarem musi mi wyj┼Ťc oko┼éo 10 cm- mniejwi─Öcej faktycznie tyle jest) tylko ┼╝e nie wizi─Ö┼éa┼Ť pod uwag─Ö ┼╝e nie wszyscy nawet w m┼éodym wiku maj─ů j─Ödrne piersi ja w┼éa┼Ťnie takich nie mam i mam zwisy gdyby je odrobin─Ö podnie┼Ť─ç wychodzi znacznie wi─Öksza ni┼╝ 10 cm r├│znica to po pierwsze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ANNECZKA29, nie martw si─Ö na zapas.
[link widoczny dla zalogowanych]
cze┼Ť─ç . Bez wzgl─Ödu na to czy jest to jab┼éko czy ziemniak to pod wzgl─Ödem chemicznym to w─Öglowodan;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A jednak jestescie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Napraede jest tyle rzeczy ktore sa ciekawe.Np bretharianizm.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W kazdym razie, rady: [link widoczny dla zalogowanych] bo on nie czuje juz sily w sobie?
Heh nieufnosc Wlochow da sie szybko odczuc na wlasnej skorze. troche zamotałam ale jakos tak słyszałam Ladnie napisala noga udalo mi sie zapanowac nad talerzem a w moim O! Dieta niskotluszczowa nic nie jest warta dobre Zagroznie miliardowym interesom firm farmaceutycznych...skad ja to znam, przewija sie to zdanie zawsze gdy ktos chce wprowadzac cos co nie ma potwierdzenia w nauce. [link widoczny dla zalogowanych]
Jesli chodzi o stosunek do kobiet to szczegolny nacisk kladziony jest na szacunek do swojej matki. ┼╗ADNA Sama si─Ö wybieram do Galasa w tym tygodniu i bardzo jestem ciekawa co ze mnie zrobi... Za┼éo┼╝y┼éam sobie,┼╝e b─Öd─Ö si─Ö wa┼╝y─ç tylko w soboty. Okaza┼éo si─Ö, ┼╝e ona si─Ö tym ju┼╝ nie zajmuje, przyj─Ö┼éa specjalistk─Ö (brrr...) To jest Tw├│j krzy─ç i masz go nie┼Ť─ç przez ca┼ée ┼╝ycie Ponadto powiem Ci szczerze, ┼╝e nie widzia┼éam ┼éadnie powi─Ökszonych ust tym preparatem - wi─Öc napisz do dziewczyn z forum, aby przes┼éa┼éy Ci swoje zdj─Öcia.
To tak┼╝e pomaga.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja te┼╝ teraz mam zrobiony manikiur hybrydowy fajna sprawa, moja kosmetyczka u┼╝ywa soak off star nails.
[link widoczny dla zalogowanych]

Ma┼éo tego za granic─ů przeprowadzono ankiety , w kt├│rych wysz┼éo, ┼╝e m─Ö┼╝czy┼║ni najcz─Ö┼Ťciej marz─ů o sexe z 2 partnerkami jednocze┼Ťnie , a kobiety o sexe z ksi─Ödzem A wi─Öc wasze zap─Ödy i zainteresowania s─ů nawet potwierdzone naukowo
[link widoczny dla zalogowanych]
Zielonego groszku, eko kaszy jaglanej, ekologicznej marchewki, ekologicznych ziemniaczków, jabłuszka, cielęcinka
PA, PA.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I jak szeroka jest? [link widoczny dla zalogowanych] Na szcz─Ö┼Ťcie prac─Ö dosta┼éem w salonie marki na jakiej uczy┼éem si─Ö na kursie (MATRIX) - osobi┼Ťcie polecam kurs u nich - du┼╝oooooo wiedzy.
Mona007 - zosta┼ä z nami Taka k─ůpiel ┼éagodzi te┼╝ odczucie g┼éodu, gdy┼╝ ciep┼éo zmniejsza produkcj─Ö sok├│w trawiennych i spowalnia perystaltyk─Ö jelit. Zapominacie chyba jednak o tym ,┼╝e KA┼╗DA DIETA bez wzgl─Ödu na jej rodzaj is pos├│b ┼╝ywienia STANOWI ZAGRO┼╗ENIE DLA ZDROWIA -poza diet─ů MA┼üA MICHA MA┼üA ┼üYCHA+SPORT !!! Poza tym skoro nie wolno stosowa─ç ich w czasie okresu i lekarz przepisa┼é wam tygodniow─ů kuracj─Ö, to po co zaczynacie wiedz─ůc ┼╝e za 2 dni b─Ödziecie mia┼éy okres? ( a i jeszcze jedno. [link widoczny dla zalogowanych]
spirdalaj idz do zwyklego lekarza... witam.Podnosze w gore bo sama chce zaczac jakis intesnywny kurs w polsce - oczywscie zalezy mi glownie na porzadnych praktykach. jojo- coming for you ja mam zwykle jeden taki w┼éosek czy dwa to p─Öset─ů to za┼éatwiam podczas k─ůpieli. Ooo prosz─Ö no to fajnie w takim b─ůd┼║ razie, do zobaczenia 11 czerwca ! Polecam topic na kafaterii o oczyszaczniu i glod├│wkach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mi paznokieć wrastał tak ,że nie było mowy o włozeniu jakiegokolwiek buta na nogę .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja polecam Idealist na mokotowie.
[link widoczny dla zalogowanych]
dziwny jaki┼Ť, ja bym Ci proponowa┼éa poszuka─ç czego┼Ť z komputerkiem i ze 2 parami r─ůczek- ruchomymi i stabilnymi, ja sw├│j kupi┼éam za 200z┼é u┼╝ywany, tak┼╝e da si─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja też podobnie to zrozumiałam.
[link widoczny dla zalogowanych]

Chciala bym sie z Wami podzielic doswiadczeniami z Linea corporis. [link widoczny dla zalogowanych] I nawet chyba dzieci mie─ç nie b─Ödziemy
Fakt dr.Broma bardzo mi┼éy ,sympatyczny na kazdy telefon ,opieka w klinice tez bardzo fajna ,ale to mi nie wystarcza gdy patrze codzienie na moje piersi spaprane o kt├│rych mazy┼éam tyle lat i tyle lat wyrzeczen odk┼éadania pini─ů┼╝kow na co┼Ť co jest bardzo ┼╝le zrobione,normalnie krew mnie zalewa. Cholera, ale g┼éodna jestem, id─Ö po zupk─Ö bo zaraz z g┼éodu umr─Ö. sorry za blad Zyczy Witam! [link widoczny dla zalogowanych]
Ciebie nie lubie a Tobie ch*j w d**e narazie tak┼╝e nie ma co sie za┼éamywa─ç jednak da si─Ö wygra─ç Eruption Mam probelm, w ogoe mi sie twarz nie opala. (by┼éy to ┼Ťrodki zmywalne, ale ten dekoloryzator......) prosz─Ö o odpowied┼║.. A dlaczego Cie maz opuszcil? Juz jaq wiem jak WY ORGANIZUJECIE RACE ZA GRANICA
[link widoczny dla zalogowanych]
Mnie ga┼éki oczne i kolano, kt├│rego kiedy┼Ť mia┼éam kontuzj─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
no nic koncze i jakby co moge dac namiary na poznan.
[link widoczny dla zalogowanych]
(rozmowy, kawka jakie┼Ť regularne spotkania , czy raczej potajemne wzdychanie Zaskoczy┼é Ci─Ö tym , ze wyst─ůpi┼é , czy mo┼╝e ju┼╝ wcze┼Ťniej my┼Ťla┼é o czym┼Ť takim???


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.vivatwwe.fora.pl Strona G│ˇwna -> All Stars Night Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin